diumenge, 5 d’octubre del 2014

Comença el compte enrere

Només queden vint dies.!!!

Els nervis comencen a fer-se presents. A casa la meva filla petita (te 14 anys) no para de plora per tot, i jo no paro de fer-me preguntes: on viuré?, on treballaré?, menjaré bé?, que necessitaré? I la més important, que em posaré?.

Un mes es poc i molt temps a la vegada...

Ja tinc feta una llista amb coses que crec que puc necessitar, perque marxar per fer vacances es una cosa però per a un mes n'es un altre.

De moment ja tinc la tablet per poder escriure el blog i poder fer skype amb la família i tothom que ho vulgui ehhh!!!!, també m'he comprat una planxa pel cabell i em falta algun que altre modelet per anar arregladeta, que m'agrada quedar bé.

Irlandesos: prepareu-vos que vinc jo!!! Jajaja!!!

1 comentari: