diumenge, 26 d’octubre del 2014

Primer dia, aconseguit!!!

Bona nit i bon día! I quin día!!!

La casa on visc és a les afores de Cork, a uns 20 minuts en bus. És una casa adossada de 4 habitacions molt sencilleta pero acullidora. Des de la meva habitació vec el jardi i des de la porta del davant les vistes de Cork són molt boniques.

La familia que m'acull és very friendly, com diuen aquí, ell es taxista i aquest matí m'ha portat a veure els  llocs necessaris per els meus primers dies a  la ciutat; parada de bus, cole, etc...

A la tarda m'han dut a un concert de jazz, que aquest cap de setmana en celebren un festival, despres amb els companys hem donat una volta curta per la ciutat i cap a casa en bus, que ja estavem cansats.

Demà toca "total turist" que m'agrada fer el passarell.

Auh!!! Bona nit!

1 comentari: